Дома Сектори и одделенија Одделение за буџетска координација и контрола, координација и контрола на јавни набавки
Одделение за буџетска координација и контрола, координација и контрола на јавни набавки

Одделението за буџетска координација и контрола, координација и контрола на јавни набавки ги врши следните работи:

  • подготовка на буџетот на општината и негова измена и дополнување;
  • подготовка на стратешкиот план на општината и негова измена и дополнување;
  • следење на извршувањето на буџетот на општината;
  • изготвување на информации и извештаи за извршувањето на буџетот;
  • следење и примена на законската регулатива од областа на буџетското работење;
  • изготвување на годишни, квартални и месечни финансиски планови за буџетот на општината и неговите органи во состав и единки на корисници согласно законските прописи;
  • дава мислење по предлог на актите што ги изготвуваат другите организациони единици во општината и предлог актите на другите субјекти кои имаат или можат да имаат финансиски импликации за буџетот на општината;
  • подготовка на извештај на реализирани програми, проекти и договори, согласно Законот за јавна внатрешна финансиска контрола;
  • подготовка на извештај за активностите за воспоставување и развој на финансиското управување и контрола, согласно Законот за јавна внатрешна финансиска контрола;
  • следење и примена на законската регулатива (закони, подзаконски акти, прописи, стандарди, упатства) од областа на финансиската контрола;
  • подготовка на записници и извештаи за извршените контроли;
  • вршење на проценки на ризик на процесите на финансиското управување и контрола;
  • вршење на самопроценки на одделни процеси на системот на финансиското управување и контрола, врз основа на извршена проценка на ризик и подготовка на извештај за спроведените самопроцени, согласно Законот за јавна внатрешна финансиска контрола;
  • математичка, формална и контрола на регуларноста на сметководствената документација пред да се изврши плаќањето врз основа на изготвени листи за проверки;
  • целокупна контролана сметководствената документација после извршувањето на плаќањето;
  • вршење проверка на исправноста на фактурите доставени врз основа на склучени договори за набавка и нивна усогласеност со испратниците/работните налози и порачките;
  • контрола на налозите за порачки до соодветните добавувачи согласно со склучените договори за набавки и следење на реализацијата на порачките.

 

 

Moja opstina-baner resize

Makfest 2012 resize

ombudsman

Банер

ekoloski-dozvoli-baner

prijavi-problem-5

Календар

Март 2017
П В С Ч П С Н
27 28 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Банери

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

ISO sertifikat baner resize